busbus59 akaneu yorumlar da depresyona girdim vs yazanlar olmuş fakat depresyon öyle birşey değil eğer gerçekten depresyon da olsalardı yazamazlardı bile. 4 yıl öncesinde ağır depresyona girmiş biri olarak söylüyorum. Rabbim kimseye göstermesin
yuzirneym akaneu depresyon moral bozukluğu değildir Tat keyif alamama İntihar düşüncesi Odak sorunu İşleri sorumlulukları halledememe Uykuya geçememe İştahsızlık
pudu Kişisel bakımınızı ihmal etmek Yapılacak işlerinizi ertelemek Sosyalleşmekten kaçınmak Sürekli mutsuzluk veya sıkıntı hali Fazla uyumak ya da uyuyamamak Yeme ve iştah bozukluğu Aklıma gelen başlıcaları bunlar
mavi_123 pudu bende bunların hiç biri yok ama herşeye ağlıyorum bir olayı düşünürken bile bir bakıyorum gözümden yaşlar akıyor zaten duygusal biriydim bu ikinci gebeliğimden beri daha fazla oldum peki bu sürekli ağlama depresyon belirtisimi?
pudu acemianne___ rica ederim 😂 işin uzmanı değilim ama çok fazla kaynak kitap okudum şuan sosyalleşiyor olmanız bile depresyonda olmadığınızı gösteriyor içiniz rahat olsun
pudu CilekliKedy şuan sosyalleşiyor olmanız bile depresyonda olmadığınızı gösteriyor rahat olun ama bunlar varsa müdahale etmenizde de fayda var tabiki
pudu busbus59 geçmiş olsun gerçek depresyon çok korkunç gerçekten tedavi olsan havada bir tedavi ilaçların yan etkisi galan derken çok zor süreç Allah kimseye göstermesin intihat dğşğnceleri falan bile oluyor
busbus59 pudu hiç ilaç kullanmadan toparlamıştım çok şükür. Yaşamaktan zevk alamamak ve hayatta hiçbir hayalin kalmaması olarak tanımlayabilirim
melike1999 pudu merhabalar bende bundan yaklaşık 6 7 ay önce panik atak geçirdim 6 ay ilaç kullandım ama bu sıralar iç sıkıntısı sürekli ağlama isteği hiçbişeyden tat alamamak bide bu sıralar beynim de ya kendime ya sevdiklerime zarar verirsem korkusu var bu depresyon mu oluyor bana yardımcı olur musunuz
pudu akaneu bir kitap önereyim size kitabın adı iyi hissetmek dr David d. Burns’un kitabı içindeki uygulamaları birebir yapın psikolojide kaynak kitaptır faydasını görürsünüz hem olumsuz ruh halinize iyi gelir hem kendinizi anlamış olursunuz kalınlığına aldanmayın yarısı ilaç bilgisi orayı okumanıza gerek yok
CilekliKedy pudu evet o kitabı çok önce almıştım hatta birlikte iyi hissetmek serisiyle almıştım daha okumaya da başliycam güya 😅🫣