aysesenerr Muhamara seviyoruz biz. Farklı yapan vardır belki ama benim tarifimi vereyim. 7-8 tane kapya biberi közlüyorum (ben fırında yapıyorum). Temizlenmiş köz biberler, bir çay bardağı galeta unu veya un haline getirilmiş kızarmış ekmek, bir tatlı kaşığı domates salçası bir tatlı kaşığı biber salçası, bir çay bardağı ceviz içi, bir iki diş sarımsak, karabiber, tuz, pulbiber, kimyon, yarım çay bardağı zeytinyağı. Hepsini rondodan geçir, hazır. Ben çerkez tabuğuna da bayılıyorum, yeni yıl sofrası için de güzel olur diye düşünüyorum hatta muhtemelen ben de yapacağım. Onun tarifi de şöyle. İki tane kalçalı tavuk budunu haşlıyorum, tavukları didikliyorum, bir ekmeğin çeyreği olacak kadar bayat ekmek içi, bir su bardağı kadar ceviz,
zevke göre değişir ama yoğun olmaması için ben 1 diş sarımsak atıyorum, arttırılabilir sarımsak miktarı, tuz ve karabiber, haşladığım tavuğun suyundan da içine koyuyorum, bunları yine rondoda birleştiriyorum. tavuk suyunu göz kararı kıvam alana kadar çok kuru olmayacak kadar azar azar ekleyerek birleştiriyorum.