sagopakajmerap bende okumayı çok severim fırsat buldukça okurum. En son okuduklarım “bilinmeyen bir kadının mektubu “ çok duygulandım okurken . Sonunda adamın biraz vicdan azabı çekmesini, göremediği ve anlayamadığı derin bir vicdan azabı çekmesini isterdim🥲. Bundan önce 9. Hariciye koğuşunu okudum ama sevemedim ya, yarım kalmış gibi bir his verdi bana