sagopakajmerap Kitap okumayı, kahve içerken kitap hediyeleşmesi yapmayı yada kitap üzerine sohbet etmeyi çok severim. Benim gibi olan var mıdır 🥰🥰🥰🥹varsa toplaşalım
Dmt-01 sagopakajmerap valla eskiden çok kitap okuyordum vakit boldu tabi.şimdi pek okuyamıyorum ama kendime hedef koydum yılbaşına kadar 30 kitap bitireyim bari dedim.şuanda 26 tane bitirdim.birtane evde okuduğum var onun 80 sayfasını filan kaldı haftasonu biter inşallah.onun dışında 3 kitap daha bitirmeye çalışacam inşallah.kitap hediye etmeyi çok severim
Elfgrn sagopakajmerap Kitap okumayı çok severim Ama kahve yanı değil de böyle tam bir sessizliğin olduğu yerde o kitabın keyfini iliklerime kadar hissedebileceğim bir anda okumayı severim. Kitap hediyeleşmesi de kişiden kişiye değişir Eğer ki verdiğim insan benim heyecanla aldığım kitabın değerini bilecekse tabii ki ama bilmezse almam.
[silindi] mercankus aa ben de yeni aldım bu kitabı elimdeki bitince bunu okuyacağım 🌸 keyifli okumalar
[silindi] sagopakajmerap bayadır baş ağrısı sebebiyle okuyamasam da ben de çok severim, baş ağrısına da çözüm buldum gibi bir şey yeniden sahalara giriş yapabilirim 🙃 bu arada forumdaki en 2000ler nick olabilir nickiniz 😅
[silindi] Kitsu bebişim benimki migren değil sadece kitap okurken ve çok fazla bilgisayara bakınca alnımın orta yerine giren bir ağrıydı birisi gözünde sorun olabilir dedi. Göz doktoruna gittim 0.25 hipermetrop 0.50 astigmat çıktı bu hafta geliyor gözlüklerim. İnşallah kurtulcam bakalım
Kitsu Eskiden çok severdim şimdi vakit bulamayanlardanim. Hediyeleşme kısmı çok çok nadir olur ama bir kutu kitap diye bir proje var seversiniz bence
Hilal_4444 sagopakajmerap ben çok severim okumayı, hediye etmeyi, bugün Ayşe Kulin’den "Handan"ı bitirdim mesela 😊
Kitsu [silindi] çok geçmiş olsun dusukmus numarası da. Ben de astigmatim iller bir şey ışık bile tetikliyor 🥹
[silindi] Kitsu yani bu kadar düşük numara nasıl bu kadar etkiledi ben de şaştım 🥲 bu arada bir tanıdığım glutensiz şekersiz beslenme ile migrenini bitirmişti
Kitsu [silindi] astigmat öyle bir illet maalesef. Gözlük takmak da benim hayat konforumu çok düşürdüğu için kör geziyorum 😅 Denendi her şeye iyi geldi o şekilde beslenmek ama migren aynı duruyor 😅
[silindi] Kitsu ben sadece kitap okurken ve pc’ye bakarken takacakmışım işte. Lens taksan? O da tetikliyordur migreni bence
Kitsu [silindi] bir donem her genç kız gibi renkli lenslere merak sarmıştım. Birine yeşil birine mavi falan takip geziyordum 🥲 güneşte fazla kalmışım kurudu lens ve çıkarırken gözümde parçalandı o yüzden artık lens de takamiyorum🥲
surprizbebe sagopakajmerap çok severim ama bebişten sonra hiç okuyamaz oldum. Boş bulduğum vakitlerde tv karşısında telefonla vakit geçirmeyi tercih ediyorum bu da benim terapi saatim napiim. En son İnsanın Anlam Arayışı kitabına başlamıştım