asao
Kuzum 11 buçuk aylık olacağız 4 gün sonra 9. Kilo
Bana doktor yetersiz demedi gayet normal bir çocuk .
Ama şöyle bi durum var ek gıda artı anne sütü gidiyoruz .
Benim ki bir kase dolusu yiyor bir öğünü .
Gayet yemesi güzel ama gel gör ki almıyor kilo
Zaten karnı tok olduğu için bende takılmıyorum .
Kilo odaklı gitme o zaman hem sen berbat hissedersin hem bebeğe çok yüklenirsin .
Az az sık sık yedirmeye bak .
Mesela 3 kaşık şimdi yedi ise 1 saate iki kaşık yesin gibi .