10 ayina giricek oğlum 2 gün sonra 8 bucuk kilo boyuda ya 71 ya 72 cm doktor sınırın altında dedi boy kilo için aptamil mamaya başlattı ama gel gör ki bebeğim mamayi birl zor iciyo suan altta 2 dişi var üstte 1 adet galiba diğeri geliyo bakın 5 gundur belki toplasan 8 9 çay kaşığı yemiştir bireylerden asla yemiyo ogürüyo kusmaya çalışıyo taneli puturlu asla yemiyo ben cook yoruldum gercekten kafayi yemek üzereyim toparliycani sanmıyorum bu sekilde gidicek belli zayif ve minyon bi cocuk olucak ama insanların yorumlari okadar hadsizce ki keske iştahsızlık hic bi bebek ve çocuk yaşamasa gercekten cok zor