Sblatc Denizefege erbatab ın multivitamini var thyrobex diye. Bi de çok halsizseniz pharmaton un vitamini çok iyi
catperson Denizefege kedinize diye okudum postu önce 😂 İmom latte kullanıyorum ben, doğum sonrası kullanmak için multivitamin takviyesi.
rbaa1 Elenatal 3 kullanıyorum doğumdan beridir gerçekten etkili içerisinde sütü destekleyici lutein bulunuyor
masalnes flybby peki bende kullanmak istiyorum kadın doğum doktorumamı sormam gerekiyor 10 aylık bebeğim var
suheyla92 Denizefege youplus energy focus ve nutraxin magnezyum complex kullaniyorum. Hep halsiz hisseder cabuk hastalanirdim bunlara başladığımdan beri cok etkisini gordum cok sukur.