Denizefege Bu günlerde iyice halsiz kaldım kızlar kullandığınız tavsiye ettiğiniz birşeyler var mı eczaneden almak istiyorum
babymam_ Denizefege Ocean mumu nin emziren anneler için olan vitaminini kullanıyordum 2 ay önce gün içerisinde daha dinç ve enerjiktim bu ara kullanmadım yine halsizlik başladı😳 tavsiye ederim
juli_naz Denizefege ben doğum öncesi kullandığım magnezyum ve jodid ile devam ediyorum.. ama magnezyum alınmalı mesela ..siz yinede aile doktorunuza sorun
sinek ng08 bende doğum öncesi ve doğum sonrası olarak İmom i kullandım doktorumun tavsiyesi ile . Emziren anneler İmom latte i kulabilir faydalı gerçekten . Gittikçe fiyatı artan ürün olduğu için stok yaptık biz
caniminikizleri Denizefege valla ben eczacımdan magnezyum aldım ama devletin yazdığı deil ücretli olandan kullanıyorum devletinkiler fayda etmedi bana bunu günlük yatmadan önce atıyorum çokta faydasını görüyorum gördüm de ve halada devam ediyorum
flybby Denizefege ben decavit ve kan ilacına devam ediyorum doktor sütünün kalitesini arttırır demişti bize de direnç oluyor takviye
masalnes flybby peki bende kullanmak istiyorum kadın doğum doktorumamı sormam gerekiyor 10 aylık bebeğim var
UrbanMom Denizefege b12 😂 yıllardır surekli kullaniyorum vücudum tam depolamiyormus sanirim. Halsizlik, unutkanlık en büyük belirtisi bence sizde kan verin baktırın
momica decavit ve kan hapına devam ediyorum decaviti bi süre içmemiştim doğumdan sonra, yataktan kalkamıyordum sanki çok yorgundum
Alinaa97 momica kan hapı olarak ne mesela? Devletin verdikleri afedersiniz kabızlık yapıyor bende , yapmayan ve özel olan bir şey istiyorum :(
momica Alinaa97 ferrum / abdi ibrahim markalı olanı kullanıyorum ben çok düzenli kullanmadım kan ilacını kabızlık yapar mı bilmiyorum