hellowri yok aynı hafif. Biz çok memnun kaldık. Diğerini hiç giyemedi bile boşa almış gibi olduk. (Diğerinin uç kısmı biraz dar gibi bu arada bence ondan rahat edemedi. Ayakları biraz tontiş bebeğimin uç kısmı geniş, belki o yüzden olabilir. Çünkü ondan çok memnun kalan var bende o yüzden almıştım)