hellowri ben ilk görseldekini aldım evde alıştırma yapıyoruz. Panduf niyetine bu ayakkabılar zaten. Vicco nun kendi mağazasından çalışanlar ve oraya gelen Tecrübeli annelere sordum bileği kavramayan ve hafif olmalı. Botlar bileği kavrıyor zaten zor adım atıyorlar başta bileğini döndürmesi haraket etmesi zor olur dediler bu mevsimde çocuğunun çocuğunun ayağında hala o ilk görseldeki vardı çünkü ilk adımdan sonrası için de numaraları var o ayakkabının. Ama bilekte biten tabanı ve kendi hafif bükülebilen bir ayakkabı bulursan tercih edebilirsin benim bir kaç öyle model beğenmiştim ama numarası kalmamış netlede uğraşmak istemedim