zeyinci bekt55_ bi doktorumla görüşeceğim ona göre hapı değiştircem yasmin daha çok kanama yapıyor demişti doktor ama bence kişiden kişiye değişiyor
bekt55_ zeyinci ilk başlarda lekelenme yapıyor ondan sonra düzeliyor ben sorun yaşamadım ama evet kişi kişiye değişiyor
zeyinci ruhpastasii ay bu lekelenme deli ediyor ya çamur gibi geliyo en son peçeteye sizin de öyle mi
ruhpastasii zeyinci evet böyle ip gibi bişeyde çıkıyor sizinde öylemi koyu kahve rengi hep lekelenmeler
Slmm2006 zeyinci Yasmin kullanıyorum. Lekelenme oluyor ama çok değil öyle. Örneğin perşembe son hapı içiyorum. Pazartesi adet oluyorum. Zaten cuma tekrar hap içmeye başlıyorum. Cumartesi akşama bitmiş oluyor benim.
zeyinci Slmm2006 perşembe son hapı içip cuma mı başlıyorsunuz ben perşembe bittiyse yine perşembe başlıyorum öyle olmuyor mu ?
ozlemozkan zeyinci şu an kullanmıyorum ama bir dönem yazz kullandım, bir ara da Yasmin kullandım ikiisnde de öyle lekelenme falan olmadı
zeyinci ozlemozkan bende yasmin ve yazz a bakacağım doktorla görüşüp hapı değiştircem lekelenme çok uzun sürüyor
Slmm2006 zeyinci sizin dediğiniz gibi yapınca 6 gün içmemiş gibi oluyor. Ben en son hapı içtikten sonra 7 gün içmem sekizinci gün içmeye başlarım. Senelerdir öyle yaptım. Prospektüsde de 7 gün içilmez yazıyor ama. Olmazsa tekrar doktora gidince sorarsınız.
zeyinci Slmm2006 evet tekrar bi soracağım bende sizin gibi yapıyordum önceden doktora söyledim bittiği gün yine başlaman gerekiyor demişti ama şimdi tekrar soracağım 🤗