Kızlar selam 7-8 aydır doğum kontrol hapı kullanıyorum adet olmadan önce lekelenme oluyor birkaç gün sonra adet başlıyor biterken de birkaç gün yine lekelenme oluyor 1 hafta veya 10 gün sürüyor bu süreç böyle lekenlenmeyle beraber sizin nasıl bu kadar uzun mu ya
Migrogynon kullanıyorum bu arada