Emin_e benimde 2 ay 14 günlük oğlum var doğduğu ilk günde verdim emziği doktorum ve ebem ne kadar Karşı çıksalarda dinlemedim onları göğüs yaralarımda da o rahatlattı beni sadece uyurken veriyorum emziğini hemde ben bim den almıştım emziği verirken de bir kaç gere göğüs ucuma sürüp öyle vermiştim kokum sinsin hemen tutsun diye