Emin_e her bebek bir değil tabi benim koz reddetti diye her bebek reddedecek değil ben 2 aylıkken verdim beni reddetmeye başlayınca doktora götürdüm emzik mi verdin dedi evet dedim ondan reddediyo verme dedi ama bıraktıramadım 1 haftada alıştı hemen şimdi 6 aylık emziksiz uyumaz tabi beni rahatlattı ama pişman oldum beni reddedince hala vicdan azabı çekiyorum siz denersiniz sizi reddederse vermezsiniz ben emzikten olduğunu anlamadım ısrarla verdim