biraslanmiyavdedi ya bizimki özel okula gidiyordu ilkokulda her yıl böyle imza veriyorduk paylaşılmasın diye. Zaten sınıf da az kişi ya bi etkinlik oluyo foto çekiyorlar oğluma arkasını döndürüyorlar ya da kadraja hiç almıyorlar. Biraz üzülüyordu kuzunun bazen. Bu yıl devlete gidiyor verdim onayı geçtim yaa