Arkadaşlar merhaba.
Okulun sosyal medya hesabında çocuğunuzun video ve fotoğraflarının paylaşılmasını onaylıyor musunuz? Ben normalde buna izin vermemiştim ama öğretmenle görüştüğümde bazı etkinliklerin özel olduğunu ve paylaşmak istediklerini söyledi. Onaylamıyorsam çocuğumla bir video ve çocuğumu çıkarıp bir video çekeceğini söyledi. Diğer veliler izin vermiş. Daha önce de bir fotoğrafını sildirmiştim. Böyle yaparak çocuğumu dışlanmaya mı sürüklüyorum bu akşam da buna takıldım. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?