[silindi] minikkus434 kaplumbağa- umbağ Ahtapot- appot Bir de şeye çok gülüyorum daha küçük büyük diyemiyor eline iki taş alıyor küçüğü gösterip ağzını yüzünü büzüp kibar kibar taaaişş diyor sonra büyüğü gösterip gözlerini büyütüp bağırarak DAAAĞŞ diyor 😂
Deletedmom2987 [silindi] küçüğü gösterip ağzını yüzünü büzüp kibar kibar taaaişş diyor sonra büyüğü gösterip gözlerini büyütüp bağırarak DAAAĞŞ diyor 😂 hsheeghhef hayal ettimde 🤣
3kedili2bebekli minikkus434 bıcı bıcı degil cıbı cıbı der kizim çok hoşuma gider dıgıdık da diyemiyor gidigik diyor aslında çoğu şeyi itinayla yanlış söyler ama bunlar hoşuma gidiyor bana anne demedi 1.5 yaşına kadar mem dedi 😂 kek demez ek der oğlum mandalinaya neden bilmiyorum meybi diyor meyve suyuna da meybi bu diyor ikizinin adı açelya açi diyor sadece kızınca açelya diyor biz evde açelya diyoruz ama teyzesinden duymuş açi dediğini 😂
hepyerdeyizz minikkus434 kardeşinin adını diyemiyor apet diyor garip olan Ufaklikta apet diyince bakıyor ddndj
etkafa mandalina : mandama kumanda : kımınga güle güle : gıle gıle su : yu maymun : mamun Liste uzarrrrr giderrr😂😂😂
yorgunargindarginmomy minikkus434 ahahaha evet ya ben özellikle kelime içindeki noktasiz harfleri noktalı harf gibi okuyorlar ya ona bayılıyorum. Bizim ki kalsın yerine "kalşınnn "diyor olmaz değil dr "olmaj "diyor :)