minikkus434 kızım lavaboya yalabo diyordu çok hoşuma gidiyordu ama düzeltti🥹
Bir de söyleyemediği değil de bir şey anlatıyor ama kendi düşüncesi kendi planı mesela ‘bu akşam babam da gelince kipaya gidicez benim istediğim oyuncağa bakıcaz biliyosan’ diyor, o yeni düşüncelerini anlatıp sonuna biliyosan eklemesini çok seviyoruz, eşimle birbirimize de hep bir şeyler anlattıktan sonra “biliyosan” diyoruz artık😅