sevdapk ben 1 yıldır evde durdum 1 yaşında da işe başladım şu an 3 ay oldu 3 aylık süreç için belki erkendir yorum yapmak ama bana iyi geldi ben daha iyi iletişim kurduğumu düşünüyorum. Evde durmak bi süre sonra çalışan insanlar için sıkıcı ve hu da ister istemez yansıyordu ben şu an psikolojik olarak daha iyiyim tabiki bazen yoruluyorum bazen saha az zaman geçiriyoruz diye kendimi suçluyorum ama bunun sınırı yok yani ister 8.5 aylık olsun ister 15 siz 5 yaşına da geldiğinde ayrı kaldığınızda yine bunu düşünürsünüz o yüzden beraber olduğunuz zamanları dolu dolu geçirmeye bakın derim