sevdapk 5 aylıkken başladım. Sabah 7.10 çıkıyordum, akşam 17.30 gibi eve geliyordum. Haftanın 4 günü çalıştım, zorlandığım bir süreçti, ama geçti, kızım 5 yaşında şu an. Vicdan azabı çekmeniz de normal, ben o süreç için hala vicdan azabı çekiyorum. Aslında 1 yaşına kadar yine çalışmayabilirmişim, o dönem maddi ihtiyaçlarım vardı, mecburdum yani. Şimdi ikinciyi bekliyorum, 1 yaşına kadar çalışmayacağım, sonrasında offline/online ayarlamayı düşünüyorum, tabi yönetimim kabul ederse. Maddi bir sorunum yok, uzun süre evde kalamıyorum. Kendimi bileli çalışıyorum, mental olarak çöküşe gidiyorum çalışmayınca. Dengeyi tutturduktan sonra sıkıntı olmuyor.