eddadogga hayır öyle bişeye gerek yok. Ama tazeliğini çok kaybetmesin dersen 1 lt lik günlük pastörize edilmiş sütlerden al 3 küçük kavanoz yapıyor. Ben bir kavanozu iki gün yediririm bitmezse biz yeriz ona yenisini açarım. Bu şekilde kapağı açılmadan saklanınca zaten tazeliğini koruyor