eddadogga kucuk kavanozlara yapin , ben 330 cc yapiyorum , kizima yediriyorum acip kalani biz yiyoruz . Herhun yogurt mayalamak yorucu ya kim ugrascak zaten tum gun bebekle ugrasiliyor . Eskiden annelerimiz tencereye mayalardi kavanozada deegil eminim ordna alip alip yedirmislerdir 😂😂