inci86 tekte aldım ben. Öncesinde de eşimle çalıştık hoca eşimin öğrettiği şeyler hiç beğenmedi hepsi yanlış dedi. Siz özgüvenli oturun koltuğa. Mesela ben araba bağırıyor hocam atmayayım 5. Vitese dedim sen arabanın bağırdığını anlıyor musun kız, at gitsin demişti komisyonda. Normalde 5. Vites yasaktı benim dönemimde 4 e kadar izin vardı. Sakin olun o kadar zor insanlar alıyor ki. Bir bayan vardı çukurları ezberleyip frene basıyor geri yerde fren kullanmıyor deliriyorum diyordu benim hocam 😀 ama o bile geçmişti yani. Rahat olun 3 te geçersiniz inşallah