inci86 Kızlar 2. De kaldım haftasonu ama derslerde yapmadığım şeyi sınavda yaptım yaa.Artık korkuyorum tekrar kalırım diye sizler kaçıncıda almıştınız ehliyeti 🥲Tekre geçerim diye düşünüyordum iyice uzadı yaa inşaAllah 3. Alırım 🤲
Brokolilim inci86 Tekte aldım yaparsınız asla heyecan yapmayın 🙃 ve ben hep otomatik araç kullanmıştım ehliyeti manuel aldım mesela
Hiilyuss inci86 3. De aldım aynı ilk ikisine çok hevesli ve geçerim diye girerek kaldım. Ğncüye de bundan da kalıcam ve bir daha gitmicem pes ediyorum diyetek girdim ve geçtim. Yani sadece öyle düsünerek girdiğim için heycsn ve stres yapmadım😂 ilkinde çift istıptan ikinci de L parltan kaldım
inci86 Hiilyuss ya bizim burada sınavlar bir ay sonra oluyor yaa .Kaldıktan sonra sizinkiler ne zamandı
1tosbikinannesiyim inci86 motorsiklet ve manuel araba ehliyetim var 🤭 motoru tekte arabayı 2. De aldım .
nurellaa3 Son hakkımda aldim hamileydim stres tavandi, hocam zaten hic iyi değildi sonuncuya da girmeyecektim pes etmiştim eşim ısrar etti , girdim geçtim cok şükür 😵💫
momqueenn Ağlayarak çıktığım son dersten ertesi sabah sınavı tekte geçtim.Duanın gücüne çok inanıyorum.🥰🤲🏻