anneay habı içiremiyorum o yüzden geçmiyor gibi çünkü dışardan kaşıntı yok karışım kullanıyoruz geçti diyorum bakıyorum bi gece kaşıyor yine başa dönüyoruz gibi çünkü yara gibi oluyor uyuz yaraları ve doktor bunların kuruması gerek dedi karışım dışardan etki ediyor ziver içerden
İnş geçmiştir ama geçse bile 2 ay a kadar kaşıntı devam edebilirmiş oluşan yaralar tırnak izinden falandır inş