ysen evrt benim çok oldu daha doğrusu ben doğumdan sonra 9 ay olmadım. Kızım şu an 15 aylık işte 3-4 aydır oluyorum diyeyim ilk 2-3 çoktu son adetim normaldi. Belki uzun süre olmadığım için de çok olmuş olabilir ama artırır ya da azaltır diyenlet oluyor bende arttı ama bu au normaldi o yüzden kesin bir şey diyemiyorum herkesin bünyesinde çok farklı tepki gösteriyor