Bugpn reglmşn 3. Günü gidemedim ancak yarın gidicem 4. Günüm oluyor genelde 4. Gün akşam bitiyieo regl en fazla lekelenme olur bi sonraki güne spiral takarlar öı bu şekilde taktıran oldu mu sürekli gidemiyorum hastaneye ya birde çok acıyor mu korkuyorum normal doğum yaptım ama buna rağmen korku bar 🥹🥹🥹🥹