CuteBadesMama etkafa yemek yapmayı da yemeyi de çoooook severim. Özellikle zeytinyağlıların her türlüsünü her gün yesem bıkmam 😌🤌🏻
KendiEvimdeDeplasmandayim allwrite çarşamba pidesi de var onu da seviyorum ben yolunuz düşerse deneyebilirsiniz ☺️
CuteBadesMama KendiEvimdeDeplasmandayim yazmadan geçemedim, kesinlikle Çarşamba Pidesi denenmeli. Sadece Özakkaya’da yemiştim çok lezzetliydi 👌🏻
allwrite KendiEvimdeDeplasmandayim Uzun zamandır düşüremiyoruz, düştüğü ilk fırsatta deneyelim inşallah.😊
KendiEvimdeDeplasmandayim CuteBadesMama gerçekten çok lezzetli Özakkaya da denemedim ben ama denerim oradada ☺️ özayyakaya giderseniz denemediyseniz kıvratma da öneririm ☺️
Esmabetul etkafa yemek ayırt etmem sadece bamya yemeğini sevmem ve içerisinden fıstık olan tüm baklava tatlı çikolata vb sevmiyorum 😅
alinmom etkafa En sevdiğim yemekler tavuklu pilav 🤌🏻lahana sarması veeee yoğurtlu tüm mezeler zeytinyağlıları es geçmiyim hemen iliştirim şuraya 🤭sevmediklerim sakatat 🤢
mamacitaa_ etkafa gerçekten ben de mumbar paça filan bu tür şeyler haricinde her şeyi çok sever yerim 😁