ayaznannesi etkafa konya yağ somunu😍😍😍 çok ama çok seviyorum iki yıl yiyememiştim bu yaz konya’ya gidince ağlayarak yemiştim eşim gülme krizine girmişti o günden beri dalga geçer😅
ayaznannesi etkafa hayır konya geliniyim 😅 yolun konya ya düşerse mutlaka yemelisin bambaşka bir tat bağımlılık yapıyor😋
[silindi] etkafa sakatat ciğer dışında yiyemem ben de. En sevdiğim yemek de kesinlikle biber dolması 🥹
nnoktaa etkafa yok salçayı sevmiyorum. Yemeklere bile sadece renk versin diye katarım 😂 ama makarnanın üstüne yoğurt üstüne kıyma. Üstüne tereyağlı pul biber oooofffff canım çekti 🤤 üniversiteden arkadaşlarla kıymalı makarna geleneğimiz vardı bizim 😂😂😂
nnoktaa etkafa dene mutlaka. Kime yaptıysam alışkanlık yaptı 😂 kıymayı da soğansız falan dümdüz kavuruyosun yani 😂