Pamukhanim_ KendiEvimdeDeplasmandayim aaa bizim burada da kelem denir bende çok severim ama beceremem geçen yıl kaynanam yapardı ama şimdi küsüm yapanda yok
KendiEvimdeDeplasmandayim Pamukhanim_ bende beceremiyorum ya denemedim aslında. Annem yapar sağolsun uzaktayız bende çok sık yiyemiyorum 😂 bi diğer ismi de kelem aslında ama çok bilinmiyor kaba biraz ondan heralde 😂
BordoHuniliAnne Pamukhanim_ senin kaynana postlarını hatırlıyorum, boş ver senin kaynanayıda, onun yaptığı sarmayı da istemez 😅
KendiEvimdeDeplasmandayim etkafa samsunluyuz. Bizim orada da atan var ama babamla ben et yemiyoruz o yüzden bizim evde etsiz pişer genelde 😂
etkafa KendiEvimdeDeplasmandayim en iyisi bence sarma etsiz daha güzel oluyor tavuk ilk defa gördüm ama
KendiEvimdeDeplasmandayim etkafa tavukta ilginç gerçekten bende hiç duymamıştım kıymalı biliyorum sadece
KendiEvimdeDeplasmandayim etkafa annem pişirip kavonozlamış 10gün sonra gelecek getirmek için. Çiğde atılır bence ama
etkafa KendiEvimdeDeplasmandayim ayyyy afiyet olsun şimdiden bemde kaynanam geldikçe yaptırıyorum 😂😂😂birde siz pirinç mi bulgur mu koyuyorsnz canım
bircicekbirbocek10 etkafa Çorba olarak şehriye ve domates çorbasını seviyorum Sulu yemek olarak tavuklu patates, patlıcan yemeği seviyorum Köfte,balık,tavuk,ısırganlı börek,gözleme Ay galiba herşeyi seviyorum. Bakla ve börülce dışında☹️
nnoktaa etkafa yok salçayı sevmiyorum. Yemeklere bile sadece renk versin diye katarım 😂 ama makarnanın üstüne yoğurt üstüne kıyma. Üstüne tereyağlı pul biber oooofffff canım çekti 🤤 üniversiteden arkadaşlarla kıymalı makarna geleneğimiz vardı bizim 😂😂😂