MamaUygarVibes airwrap kullanıyorum. Kuaför hissi yok, sadece yumuşak kurutma yapıyor, yaptığım saç hemen iniyor. Almasam olurmuş, ben airstrait alacağım, kullanıp memnun kalanları okudum burada :) kuaför hissi verip, düzleştirip, saça zarar vermiyormuş