@adm. Sözleşme ve İptal Politikası: Kreşle imzaladığınız sözleşme, çoğu zaman iptal şartlarıyla ilgili bilgileri içerir. Eğer bir iptal şartı varsa, bazen ödeme alınabiliyor. Özellikle kayıt ücreti veya ilk ay ödemesi gibi durumlar olabilir. Ancak 1 hafta içinde hiç gitmediyseniz, ve sadece kimlik fotokopisi alındıysa, genelde size çok büyük bir ödeme talep edilmesi beklenmez.
2. Kırtasiye Malzemeleri: Kırtasiye veya ekstra masraflar genellikle çocuk kreşe başladıktan sonra alınan şeylerdir. Eğer çocuğunuz hiç gitmediyse ve malzemeler verilmediyse, bunları talep etmeleri zor olmalıdır.
3. Hukuki Yön: Eğer sözleşmenizde belirtilen bir cayma hakkı varsa, veya çok kısa bir süre geçmişse, ödeme yapmak zorunda değilsiniz. Ancak, her kreşin politikası farklıdır, dolayısıyla bunu kreşe danışarak netleştirmeniz en doğrusu olacaktır. sizin için sordum :) @KorkmaYemem