Selam kızlar şimdi çocuğumu kreşe verdim ama şehir dışına gitme olayı çıkınca iptal etmek zorunda kaldım. Daha etmedim konuşacağım.
1 hafta olmadı kayıt olalı hiç gitmedi. Sadece kimlik fotokopisi aldı Bir de kayıt için imza attım ben bilgileri doldurup başka bir şey verilmedi Şimdi ben iptal ettirmek istesem benden aylık para ve ekstra bu kırtasiye malzemeleri de diye parayı talep edebilir mi