8 aylık bebeğim, emekleme pozisyonunu alıyor ama emekleyemiyor,yapamayıncada sinirlenip ağlıyor ben de sakinleşsin diye kucağıma alıyorum, sizce doğrumu yapiyorum? Ağlasa bile belki götrmesem emekliyecek ama boylr olunca kiyamiyorum, nasıl desteklrye bilirim emeklemesi için? Önüne sevdiyi oyuncaklari koyuyorum kendim gosteriyorum onune geciyorum bana gelsin diye yine de yapamiyor, iki elini atip hemen emekleme pozisyonundan oturma pozisyonuna geçiyor