nursemom05_ aslında öyle güzel söylediniz ki ben çok şikayetçi değildim ama etrafımda sürekli çok pişman olacaksın çok alıştırmışsın işini gücünü yapamıcaksın diyen olduğu için psikolojik olarak böyle olmaması gerektiğine odaklandım sanırım, derdim iş güç de değil yani sanırım bunu fark etmem için buraya sormam gerekiyormuş, 6.ayda toparlanacaksa biraz deneyip çok da üstüne gitmemekte fayda var galiba yani bu doğada da böyle yavrular analarının koynunda uyur ama mahalle baskısına yenik düştüm. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için 🫂🌸