Bebeğim 4 buçuk aylık, ataktan bağımsız gündüz uykularını hep kucağımda emerek yapıyor. Emmeyi bırakıyor dalıyor ama yatağına koyduğum an uyanıyor, bugüne kadar gündüz uykusunu yatağında maksimum 5 dk yapmıştır o da şansa. Hâlâ kundakta uyuyor geçiş kundağı denicem o konuda da fikirlerinize açığım. Kucağım dışında uyumasını nasıl sağlayabilirim? Kafaya koydum çözmek istiyorum. Doktoruna danıştım bu arada bi çözüm söyleyemedi maalesef.