Rabiiul Mlsyhn benim kızda 17 aylık cam delisi oturmayı pek sevmez ayakta kalıp camdan dışarı bakar o yüzden bilemiyorum nekadar oturur 🙈
Mlsyhn Rabiiul uzun yolculukta falan cok iyi oluyor ama illa ki uyuyorlar ve guvende oldugunu biliyorsun
melindababy Rabiiul hayırlısı olsun inşallah canım, bi de youtube da utku toniq oto koltuğu videoları var bi göz atabilirsin kafanda biraz daha netleşir o zaman 💐
canmanayvesuyu Rabiiul hepsiburadadan almıştık canım satıcı e bebekti zaten joieyi sadece o satıyor diye biliyorum. Bu ikisi aynı ürün
Rabiiul canmanayvesuyu monica50 gizematadeniz Mlsyhn gizematadeniz Bugün bu modellere baktım kızlar dedikleriniz bu modeller değil mi ?
hayrunn Rabiiul eğer koltuk yönünüz arka cama dönük kullanacaksanız yatay pozisyon var ama ön cama dönük olacaksa o kadar da yatmıyor bi eğim var evet ama yatış pozisyonu diyemeyiz
canmanayvesuyu Rabiiul sol alt evet canım i spin yazan yanındaki i spin multiwayın ne farkı var bilmiyorum kg farklı yazıyor ama
Mlsyhn canmanayvesuyu Rabiiul evet benimkide o ben mavi renk almıştım daha uygundu en az 2 bin tl kadar diye hatırlıyorum