Rabiiul 16 aylik suan 8ken falan aldik onceden daha guzel oturuyordu algisi acildikca inmek istiyor bazen oturmayi reddiyor ama buyudukce akli erip oturur diye düşünüyorum cok iyi oluyor oturdugunda yoksaki tepeme cikiyor 😀bu arada bence 360 olmasi onemli su acidan; mesela uyuyor yolculukta arkaya ceviriyorum bazen öne bakıyor bazen kapiyi cami cok acmak istiyor yana kendime doğru çeviriyorum