çok kötü bir haftaydı emmemek için itiyordu resmen sürekli bas bas bağırıyodı meme reddi vardı bi ara pes edip emzirmeyi bırakacaktım o kadar zor bi ataktı o dönemde her bebek yapıyo demekki 12. Hafta atağıda kolay sayılmaz bu arada hazırlıklı olun 😅