anneyimokk yay gibi gerilip ittiriyorsa bilin ki büyük bir meme reddi var ama bence pes etmeyin… uykuya geçişlerde, uyku esnasında, ayakta gezerek, yatağın kenarında oturup hafif zıplayarak, (ritimli hareketler) bu şekilde devam etmeye çalışın… çok zor oluyor yorucu geçiyor ama o da geçiyor… benim oğlum asla meme sevmiyor redde çok meyilli ve her atağında ilk cephe aldığı şey… ama 5 aydır sadece anne sütü alıyor bırakmadım çok yoruldum yıprandım ama bırakmadım… sizde çabanızı bırakmayın derim.. Rabbim yardımcınız olsun