Kek yapacaktım tüm malzemeleri koydum unu bu sefer elemeyeyim dedim hızlı yapayım diye
Sonra kaba dökerken siyah böcek gördüm iyice baktım sadece 1 tane vardı
Un kovasına baktım orda da yoktu böcek falan flas tutup baktım başka bisey gözükmüyordu 3 gun once eleyerek kurabıye yapmıstım ozamanda bisey denk gelmedi
Pisiriyorum keki ama içim bi garip oldu böcek dışardan gelmiş olabilir mi ?