Bebekanneesi simseklivekalpli hiçbir model fikrim yok bir bakayim dedim alfadenin ve sayıların tüm kombinasyonuna uygun model yapmışlar 😂
Tatlican Miraay_123 Bende onu kullanıyorum. Doğa fotalarını güzel çekiyor ama insanları istediğim gibi çekmiyor 🙈1 yıl oldu alalı Bu ay 2. Defa kilitlendi 🙄zor açtım. Normalde hep samsung alırdım onu seviyorum ama bu sefer böyle oldu.
papatya_1 Bebekanneesi eşim 14 c kullanıyor kamerası güzel bende 9 kullanıyorum ama pek iyi değil benimki
Miraay_123 Tatlican Evet benimde kapandığında açılması zor oluyor maalesef yarım saat açmakla uğraşıyorum
Tatlican Miraay_123 Evet ne saçma telefon ben zaten istemedim bunu 🤣Eşim normalde karışmaz tutturdu bunu alalım diye. Sonrada pişman oldu keşke almasaydık diyor🙈🙈
Miraay_123 Tatlican Benim eşimde aynısı yapti desem 🤣 ilk ay ya sen niye beni uyarmadin dedi hâlbuki kafasına vura vura söyledim 🤪🤣
Tatlican Miraay_123 Hahahah eee bu sefer onları dinledik ki. Bize daha güzel kapılar açılsın😂 Bence öylede oldu. Şimdi hangi tl istesem onu alacakmış🤣Ben ipone sevmem şimdi diyorumki onu alırmısın tmm diyor🤣
Miraay_123 Tatlican Onu düşünmedim ben hangisini aldirsam acaba 😂🤔 dinlemiyorlar bacım bizi dinlemiyorlar 😂😂
Tatlican Miraay_123 Yok yok ben hep istediğimi alırdım zaten hiçbir zaman tl fazla para vermedim. Yine pahalı istememiştim ama eşim kafayı buna taktı😂Bende diyorum al senin olsun bu🤣🤣
Miraay_123 Tatlican Mantıklı sana tlfn alsın sendekinide ona ver 🤣🤣 benim değiştirme imkanım olsa değiştirirdimde şuan değil kendi tlfn bozuldu bu sefer 🤣
Tatlican Miraay_123 Aman bakma öyle dediğime 😆Birimizin ki bozulmadan almam😃Ama yeni tl güzel zemin hazırladım😂
suheyla92 Bebekanneesi xiaomi 15t pro harika hepsiburada gibi sitelerden yorumlara bakin kamera efsane. Bütçe daha azsa redmi note 14 pro. Seri seri değişiyor fiyatlar redmi serisi en uygunu ama note 14 pro kardeşimde var gerçekten cok guzel cekiyor fotolari
Bebekanneesi suheyla92 ben açıkçası kızım ile güzel resimler çekmek istiyorum bunun için istiyorum şu anda kullandığım telefonun ram 4 düşünün ki ama artık güzel hatıralarımızi belgelemek için iyi bir telefon hak ettiğimi düşünüyorum
Sonsuz18 Bebekanneesi yeni iphone a geçiş yaptım ama iki yıl önce xiami redmi note 12 pro almıştım gayet iyidi kalitesi şimdi 14 prosu çıkmış dahada iyi ondan kamerası pro olanlara bak alırken fiyat farkı çok fazla düz modellerden ama kamera kalitesi ortada
Bebekanneesi Sonsuz18 bir tane gördüm ama onun da kamerası fotoğraf makinesine benziyordu iyi çekiyordu ama ya