Bebekanneesi Kızlar redmi telefon alacağım ama pek anlamıyorum bana güzel resim çeken bir modelini önerir misiniz veya kullanıp da bu modelin iyi değil diyeceğiniz var mı
papatya_1 Bebekanneesi eşim 14 c kullanıyor kamerası güzel bende 9 kullanıyorum ama pek iyi değil benimki
simseklivekalpli Bebekanneesi bakmak lazım, nfc olsun ama özelliklerinde, note serisinde var genel olarak
Pinrrr Bebekanneesi evet şimdi eşime düşünüyoruz bakalım uyguna gelio fiyatı yasal olmayan telefondan 🤣