maybeybi mesela bugünden bir örnek daha vereyim bugün aldım soğuk falan dinlemeden çıkardım siteye baya büyük geniş bir site park da var,evde sıkılıyor hava alsın istedim zaten giydirirken sürekli kaçmak istiyor ve ağlıyor orada yoruluyorum bunalıyorum ,aldım çıkardım koşarak arabalara gidip eliyle sürekli vuruyor arabanın yanından ayrılmıyor ,mecburen uzaklaştırmak zorunda kalıyorum salıncağa götürdüm çok sever normalde, binmiyor ısrarla arkasında durup sallamaya çalışıyor ,sallayamıyor henüz iyi durumda değil kasları, düşüp duruyor ,salıncağa biri binmesin istiyor arkasında durup salıncakla oynuyor yanındaki salıncakta bebek var arkasından tutup bırakmıyor sürekli bi müdahale etmek zorunda olmak sürekli bu mücadele içinde olmak sinirlerimi aşırı geriyor ,alıyorum sallanan at var ona binelim diyorum kriz geçiriyor salıncağın arkasında durmak istiyor ya da diğer salıncağa binenlerin önüne atlıyor, böylece yanındakiler de binemiyor çarpar diye,yaptığı şeyler hem tehlikeli hem de başkalarını rahatsız edecek şeyler ,alıyorum diğer açık alana götürüyorum tekrar ağlayıp oraya gitmeye çalışıyor 15-20 dk çıktım ama burnumdan geldi mesela hani bebek bi şekilde kanar ya kanmıyor , sürekli bir direnme ve ağlama inatlaşma var ,o kadar zorluyor ki çevremdekiler de şahit ne kadar çabalayıp yorulduğuma ,aynı yaşıt komşu çocukları oynayıp daha uyumluyken ben Seyit onbaşı gibiyim ,oyuncak araba sürerken bile durduğu yerde mızmızlanıp ağlıyor mesela ,kahvaltı masasındayız otur oturmaz mama sandalyesinde ağlıyor önündekileri yere fırlatıyor her sabah aynı şeyleri yaşamak çok zor ,zaten yemiyor zaten uyku sorunumuz var ,akşama kadar memnuniyetsiz ,yemeyen ve ağlak bir bebeği idare etmek inanılmaz zor 5 dakikalık bir markete bile gitsek 2 kişi dayanamıyoruz kucakta bile durmayı bebekken bile sevmiyordu hiperaktif bozukluk olacağını düşüyoruz keşke gösterebilsem vaziyetimizi kendimce çözüm arıyorum çünkü çok sakin olduğum zamanlar bile insanı çığırından çıkarıyor