Kızlar 17 aylık olmak üzere bir oğlum var napacağımızı şaşırmış durumdayız ,doğduğundan beri zaten çok hareketli bi bebekti 4-5 aylıkken bile eli ayağı durmazdı hiç ,şimdi hiç baş edemiyoruz
Uyku uyumayı sevmeyen çok az uykularla idare edebilen,iştahsız ama çok hareketli bi çocuk
Dışarıya gidiyoruz hayatı zehir ediyor geri dönüyoruz 1 aydır yürümeye başladı biz de hava alsın diye Avm ye parka falan çıkarıyoruz ama sinir krizler eşliğinde dönüyoruz
Yemek bile yiyemiyoruz dışarıda hiçbir aktivite yapamayacak duruma geldik sürekli ıııııı ıııııııı diye feryat figan ağlıyor ,bu arada bi yeri acır gibi değil mızmızlanarak memnuniyetsiz bir şekilde ağlıyor,mesela yemek yemeye oturuyoruz mama sandalyesine oturmuyor o restoranı başımıza yıkacak şekilde ağlıyor ,kucağımıza gelip masayı karıştırmak istiyor çatalları tabağa vuruyor çatalı fırlatıyor tabakları ters çevirip vuruyor ,kendince yemek yemeye çalışıyor ama yiyemeyince sanırım sinir krizleri geçiriyor , ya da biz masada kahvaltı ediyoruz mama sandalyesinde yine oturmak istemiyor sofradaki her şeyi eline almak istiyor kase tabak vs ,izin vermediğimizde krize giriyor baş edemiyoruz eşimle kahvaltı edemiyoruz ayrı ayrı yapıyoruz ,ya da eşim tuvalete gitsin kapı kapandı kendi giremedi diye ağlıyor,ben tuvalete birlikte gidiyorum evde tekken mecbur,Avm ye gidiyoruz bebek arabasında oturmuyor tamam oturmasın yürüsün sıkıntı yok ,yürüyen merdivenlere atlamak istiyor bi Avm boyunca ilgisini başka yere vermiyor sürekli oraya kaçıyor,oyun alanına götürüyoruz orada ayrı bir kriz yaşatıyor sürekli ama sürekli her şeye ağlayıp inatlaşıyor ,bez değiştirmek için 2 kişi baş edemiyoruz niye ağlama krizleri sürekli ilgi dağıtmaya çalışıyoruz ama olmuyor , üst baş giydirmek yemek yedirmek ölüm gibi ,ekran izlettirmiyorum , sürekli ağlamasından sürekli inatlaşıp sinir krizleri geçirmesinden inanılmaz yoruldum delirmek üzereyiz eşimle birlikte , ne bi yere gidebiliyorum ne eve biri gelebiliyor , başa çıkmak imkansız gibi bişey oldu
Dün parka götürdük biraz yürüdü biraz salıncağa bindi ,sonra indi salıncağı boş sallamak istedi müsade ettik ama hava soğudu artık gitmemiz gerekiyor dedik aldık kucağa yine sinir krizleri yarım saate sakinleşmiyor, kendi kendini kucağımızdan atmaya başlıyor yine ağlama kriziyle , elektrikli süpürge robot süpürge çalıştıramıyoruz evde olunca kıyamet kopuyor çünkü , sürekli süpürgelere müdahale edip duruyor yine sinir krizleri geçiriyor ,evde olduğunda temizlik yapamıyoruz yani , oturup oyuncakla oynamıyor kucakta 1 dk düzgünce oturmaz kendini atmaya çalışır ,hastanede annesinin kucağında oturan bebek görünce inanamıyorum bu olaya , her şeyden çok çabuk sıkılıyor,artık sakin kalamıyorum kafamı duvarlara vurasım geliyor,hazırlanıp dışarı çıkacağız hemen evden çıkmak istiyor sürekli bi ağlama krizinde, kafam beynim uyuştu ,en ufak alakasız şeylere bile ağlıyor çok memnuniyetsiz ama işimiz gücümüz evde sadece o , nolur bir akıl verin bişey söyleyin geçecek gibi değil gün geçtikçe daha kötü oluyor sanki bebek değil 16-17 yaşındaki ergeni kucağıma vermişler bebek gibi büyüt demişler gibi inanılmaz şeyler yaşatıyor ya delircem artık tahammül edemiyorum