Gul-42 Kartanesi26_ tabıkıde büyük olan seylerı camasırları atmayın asla ıcınde unutmam derken bır ıkı dk durması bıle nemlendırıyor zaten
Kartanesi26_ Gul-42 yani böyle bişeyi ilk defa duydum arkadaşlarım da var Bosch Arçelik herşeyi atıyorlar kupkuru çıkıyor ben kurutmadan sonra bide tele seriyorum asla giyilecek kurulukta olmuyor keşke biraz daha fazla verip Altus almasaymışım
Gul-42 Kartanesi26_ hayır atıyorsun tabıkıde ama onları ayrı at dıyorum ayrı atmasan bıle kurutmayı bır daha calıstırman lazım benımkıde arcelık
hayalperest2310 Hiilyuss benim yogusmalı asırı memnunum hem uyguna aldık hemde gayet güzel hiç ayırt etmeden ayırmadan atarım çamaşırları hem çok güzel kurutur 1 buçuk saatte hem de küçültme asla yapmadı
ollaluna7 Hiilyuss hayır öyle çok bir sesi yok hep makinede olan kadar bence farklı markaları da çalışırken gördüm aynıydı
Cihangiriinannesii Hiilyuss Altus Al 8 kullanıyorum memnun değilim hem tam kurutma yapmıyor her türlü nemli kalıyor hemde kıyafetleri çok küçültüyor
Hiilyuss hayalperest2310 tamam bebim çamasır makinasının bi ayaklanmadıgı kalıyor zaten sesi bizi rahatsız etmez😂
pinko_ Hiilyuss 1.5 yıl olacak elim ayağım oldu çok memnunum kesinlikle öneririm al benim ki ısı pompalı
Hiilyuss pinko_ benim için sorun değil alt kata cık ses gider de alttakiler rahatsız olur diye endişelendim
pinko_ Hiilyuss yok ya aşağı kata gidecek kadar da yüksek değil bence eğer bir tanıdığınızda varsa bi çalıştırsın sizde duymuş olursunuz