Kartanesi26_ Hiilyuss memnun değilim hiç kurutmayan kurutma makinesi herkese elime bi borazan alıp sakın bu makineyi almayın dşye haykırmak istiyorum nefret ettim ben
Gul-42 Hiilyuss kuzenımde var gayet memnun ptt marketten almıstı bendede arcelık var memnunum arkadasımda hoower var memnun gorumcemde sıemens var daha memnun😂
sezenselen Hiilyuss alt komsumda vat yatak odasina koymus cok ses gapiyor ben cok rahatsiz oluyorum. 3 saatte kurutmuyor surekli aciyor gecenlerdr ses yoktu megerse bozmus. Allah sesimi duydu herhalde bende siemens var cook memnunum muhtesem
Hiilyuss asellmiihramom modeli nedir acaba hatırlıyor musunuz veya fotoğrafını atarsanız chate sorayım😂 kücltme yaptı mı, kurutma süresi nasıl çok uzun mu, bir de faturaya çok yansıyor mu
pudu Ben kullanmadım ama eşim askerken aralıksız çalıştırırlarmış Altus’u tık demezmiş bende Altus almayı düşünüyorum hover markasının da iyi olduğunu duydum
pudu Hiilyuss yani bende ondan almayı düşünüyorum mantıklı hem ekonomik hem kötü yorum duymadım hiç bend e
Gul-42 Kartanesi26_ ıcınde unutursanız kurumaz carsaf nevresım le atarsanız kurumaz karısık atarsanız zor kuruyor acmanız lazım camasırları
Kartanesi26_ Gul-42 unutmam asla çamaşır da karışık derken çarşaf nevresimi ayrıca mı kurutmak lazım yani
Gul-42 Kartanesi26_ tabıkıde büyük olan seylerı camasırları atmayın asla ıcınde unutmam derken bır ıkı dk durması bıle nemlendırıyor zaten
saramina @Hiilyuss altus ısı pompalı almayı düşünüyorum bende yoğuşmalılar cok fazla elektrik yakıyormuş
ruhsagligi Hiilyuss merhaba aynı kurutmayı aldım, çamasır makinem arçelik üstüne ücretsiz kurulum yapıyorlar mı? Ablama ücretsiz aparat onlardan kurulum yaptılar annemden ücret istemişler..