inci86 İlkinde geçtim ben ama hocayı bir tık delirtmiştim bence geçtiğime o da şaşırdı :)) çok stres ve heyecanla gittim sınava hatta ineceğim yeri kaçırdım dolmuş şoförü ohoo sen şimdiden böylesin sınavdan nasıl geçeceksin demişti ona rağmen geçtim hatta komisyonda müfettişte gelmişti park ederken resmen kalayım diye incelediler. Stresinizi biraz bastırmak için gitmeden hemen bi papatya çayı için bir de erken gitmeye çalışın stresi orda yenersiniz son anda gidince aceleye geliyor gibi. Giderken çok dua etmiştim, aksiliklere rağmen oldu bir şekilde. Siz de bırakmayın son hakkınızı kullanın sonuçta emek ve para vermişsiniz o kadar.