Yaa kozlar herşeyi yapıp son paralel parkta kaldırıma değdim ve kaldım.2.Hakkımdı yaaa.Nasıl üzüldüm yaa.seviniyordum son paralel hakkım kaldı dige yapıp geçerim diyordum Allah’ın izniyle.Ama kaldım kozlar nası kötüyüm anlatamam pes etmek istiyorum bidaha sınav stresiyle uğraşmamak için 😞😞😞😔😔😔