Merhaba anneler kafam çok karışık lütfen konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi. Kızımın makatinda siğil var. Önceden elime küçük bir parça gelmisti götürmüştüm doktor et beni deyip yollamıştı ama cogaldigini farkedince tekrar götürdüm ve cildiye doktoru siğil dedi. Duoderm başladık ama azalmıyor sanki başka onerinjz varmı? Neden oldugunu da bulamadık. Kandaki virüsler temiz çıktı . Başka biseyden suphelenmiyorum çünkü 5 aylık bir kızım daha var ve hep evdeyiz malum havalar küçük bebek vs. Yani ben hep ama hep yanındayım
Böyle doktor da net bişey soylemedi ne olacak bilmiyorum yaşayan varmı